keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Pupujuttu


Mulla oli 3-v kummityttö muutaman yön visiitillä. Tehtiin tytön kanssa äitilleen syntymäpäivälahja - tytsy piirsi jäniksen ja minä ompelin mallin mukaisesti siitä pehmopupun.



Aika symppis. Siis sekä pupu että tyttö. :)



Muutenkin kodista huomaa, että siellä on ollut pieni tyttö vierailulla. Pieniä kukkakimppuja on jokaisen hyllyn päällä.





Lempäälässä paistaa aurinko. Ainakin hetkisen. Toivottavasti siellä, missä sinäkin ruudun toisella puolella olet. :)

7 kommenttia:

  1. Ihana idea tuo suloinen ja rakastettava pupu :o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä näin idean alkujaan jonkun blogissa vuosia sitten, ja jäi mieleen. Silloin oli tehty lapsen piirroksesta nukke vaatteineen kaikkineen. Mä pääsin vähän helpommalla. :)

      Poista
  2. Kiva idea. Olen joskus tehnyt kankaanpainantaa lasten töistä, mutta tuo on hieno!
    Kauniita kuvia ja kauniita kukkia.
    Ikävä kyllä täällä tihkuttaa vettä- eilen ei satanut ja pääsin mustikoita poimimaan, oli kiva juttu. Ja tänään saadaan piirakkaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustikkapiirakkaa! Jee, mulla on vielä pakastimessa viime vuotisia. Ei niin hyviä piirakkaan, mutta menevät kyllä. Senhän mä meen tekemään lomapäivän ratoksi.

      Poista
  3. Ihana idea, kiva toteutus, suloinen neito.

    VastaaPoista
  4. Siis kertakaikkisen upeita pitsikissoja! Hieno idea.

    VastaaPoista

Kommenttisi tai ajatuksesi ilahduttaa aina. :)